Jak nakupovat

Doprava a vrácení zboží
Lodní doprava
Všechny položky jsou odesílány do 1-2 pracovních dnů od zadání objednávky, s ověřením platby. Po odeslání obdržíte potvrzovací e-mail s dopravcem a informace o sledování objednávky. Můžete je sledovat na webových stránkách Express. Pokud informace o sledování neobdržíte do 3 dnů, zkontrolujte prosím vaše spamové pole nebo se obraťte na naše zákaznické služby.
Informace o doručení zahrnují celé jméno, správnou adresu, e-mailovou adresu, PSČ a telefonní číslo. Není-li některá adresa nebo telefonní číslo správné, neobdržíte položky, budete zodpovědní za ztracené. Zkontrolujte, prosím, svou dodací adresu a ujistěte se, že někdo podepíše zásilku.
Obvykle trvá 5 až 7 pracovních dnů, než budete mít zásilku.

Vrátit se
Všechny položky jsou řízeny kvalitou. Pokud jste z nějakého důvodu nespokojeni s nákupem, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo si s námi popovídat online.
Ujistěte se, že požadujete vrácení zboží k autorizaci do 30 dnů od obdržení vrácení peněz. naše včasné vrácení neopracovaných, neschválených nebo vadných položek by mělo obsahovat obal a štítky prodejců a musí být ve stejném stavu jako při přijetí. Návraty, které jsou poškozené, znečištěné nebo pozměněné, nelze přijmout a vaše vrácení peněz nepřijímáme.
Jakmile obdržíme zásilku, kterou zašlete, uděláme vám refundaci během 12 až 24 hodin, jako obvykle, trvá to 5 až 25 pracovních dnů.

Exchange
Žádosti o výměnu musí být provedeny do 7 dnů od obdržení objednávky. Nejprve nás kontaktujte. Upřesněte v e-mailu položku výměny a nový model nebo velikost do střediska služeb zákazníkům. Položky musí být v původním stavu a neopotřebované, aby byly přijaty jako návrat. Pokud si přejete vyměnit svůj nákup, náklady na výměnu za přepravu jsou také odpovědné zákazníkům. Po obdržení zásilky jsme pro vás co nejdříve provedli výměnu.
zpět